تعیین جنسیت نوزاد

جشن تعیین جنسیت نوزاد

جشن تعیین جنسیت نوزاد بی شک یکی از بزرگترین و بهترین جشن ها برای اعضای خانواده بشمار می رود ، زیرا برای هر خانواده ای اضافه شدن عضو جدید و بچه دار شدن بسیار خوشحال کنند و جذاب است مخصوصا برای کسانی که اولین فرزندشان را به دنیا می آوردند . امروزه در تمامی مراسم ها تم های خاصی برای جشن در نظر گرفته می شود که انتخاب هر تم به شرایط جشن و علاقه شخصی میزبان بستگی دارد . جشن تعیین جنسیت یا Gender baby یکی از جشن هایی می باشد که برای سوپرایز اطرافیان یا اعضای خانواده انجام می شود .

لازم به ذکر است که در مراسم تعیین جنسیت فقط مادر یا پدر ( یا هر دو ) جنسیت فرزند را می دانند و جذابیت جشن تعیین جنسیت به این می باشد که اعضای خانواده از جنسیت فرزند اطلاعی نداشته باشند و سوپرایز شوند .

تزئینات جشن تعیین جنسیت

امروزه در بازار جهانی بادکنک هایی با تزئینات مخصوص و پر شده توسط کاغذ های رنگی و یونولیت و … وجود دارد . در جشن تعیین جنسیت نماد دختر رنگ صورتی و نماد پسر رنگ آبی می باشد .

علاوه بر بادکنک سوپرایز تعیین جنسیت ، بادکنک های لاتکس 12 اینچی و بادکنک های فویلی تعیین جنسیت با نوشته Boy Or Girl نیز برای تزئینات جشن وجود دارد .

انواع ریسه تزئینی بادکنک سوپرایز جشن تعیین جنسیت و ریسه های دیواری با طرح Boy or Girl و تم جشن تعیین جنسیت از دیگر لوازم این جشن به شمار می آید.

لازم به ذکر است که از سال 2015 جعبه سوپرایز جشن تعیین جنسیت در این جشن استفاده می شود که هیجان و جذابیت این مراسم را بیشتر کرده است .

تعیین جنسیت نوزاد

 

در کلیپ زیر شما می توانید نمونه ای از جشن تعیین جنسیت را مشاهده کنید .

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...