تاریخ دقیق ولنتاین 2018

تاریخ دقیق ولنتاین ( Valentine ) 2018 در ایران روز چهارشنبه 25 بهمن ماه ، مصادف با 14 فوریه است که نام دیگر این روز ، روز عشاق است .

لازم به ذکر است که در بعضی از سال ها روز ولنتاین 26 بهمن است .

ولنتاین در ایران

روز ولنتاین ، روز عشق ورزی و ابراز احساسات و محبت به معشوق است که این روز در تاریخ میلادی جای دارد ، البته لازم به ذکر است که در فرهنگ ایرانیان نیز روز عشق وجود دارد و 5 اسفند هر سال این روز را جشن میگیرند .

در این روز برای نشان دادن میزان احساسات و محبت به معشوق ، شکلات یا هدیه می دهند تا به هم دیگر یادآوری کنند که در هر لحظه به یاد هم هستند و هم دیگر را دوست دارند . این روز در تاریخ میلادی یکی از بزرگترین جشن ها به حساب می آید که امروزه در ایران نیز این روز را جشن می گیرند !

شروع خرید های روز ولنتاین از 10 بهمن ماه آغاز می شود و تا 25 بهمن نیز ادامه دارد . هر سال عروسک هایی با طرح سال جدید در اندازه های مختلف تولید می شود که مردم برای ولنتاین از این محصولات استفاده می کنند . لازم به ذکر است که در سال 1395 یعنی 2017 میزان فروش لوازم ولنتاین در کشور آمریکا ( کالیفرونیا ) به 30 میلیون دلار رسیده است و پیش بینی می شود در سال 1396 یعنی 2018 افزایش 10% داشته باشد .

 

 

لوازم ولنتاین 2018 ( Valentine )

در این قسمت می خواهیم لوازمی که در اولویت خرید در روز ولنتاین را دارند به شما معرفی کنیم .

  • عروسک ولنتاین : هر ساله مطابق با نماد سال جدید عروسک هایی در سبک love در اندازه های مختلف تولید می شود که از آن ها در جشن ولنتاین برای هدیه دادن استفاده می کنند . برای مثال از سال 2006 تا 2017 بیشترین مدل فروخته شده از عروسک ها ، خرس بوده است . عروسک خرس و پاندا نماد اصلی در روز ولنتاین می باشد .
  • بادکنک ولنتاین : یکی از محصولات اصلی در تزئینات روز ولنتاین است که با استفاده از بادکنک ها شما می توانید نمای محل جشن یا منزل و… تزئین کنید . بادکنک های ولنتاین در 2 نوع فویلی و لاتکس در بازار جهانی عرضه می شوند . لازم به ذکر است که بسته های بادکنک فویلی ولنتاین برای اولین بار در ایران توسط فروشگاه اینترنتی سورتک تولید شده است و شما می توانید در هر نقطه از ایران که هستید به راحتی آن ها را خریداری کنید تا برای شما ارسال شود .
  • کادو ولنتاین : کادو های ولنتاین تنوع های زیادی دارند ، برای مثال جعبه های کادوی فلزی که درون آن ها گل و عروسک خرس قرار دارد یا جعبه های مقوایی  و…
  • تزئینات ولنتاین : از قبیل ریسه های چراغ دار ، تم های ولنتاین ، بادکنک های ولنتاین و… می باشد .
  • جعبه کادو : جعبه های کادو شامل جعبه های مقوایی و فلزی می باشند . جعبه های فلزی در اندازه های مختلفی هستند و در طرح هایی مثل قلب و مربع و … جعبه های مقوایی نیز در اندازه های مختلفی وجود دارند و دارای طرح های چاپی گوناگون می باشند .
  • کارت تبریک
  • گل مصنوعی
  • و….

 

فروشگاه اینترنتی سورتک آماده خدمت رسانی در زمینه خرید لوازم جشن و مهمانی می باشد .

لازم به ذکر است که از 5 تا 25 بهمن ماه فروش ویژه لوازم ولنتاین در سایت فروشگاهی سورتک آغاز می شود و شما میتوانید انواع لوازم های ولنتاین را در سایت خریداری کنید .

برای مشاوره و خرید محصولات می توانید با شماره 77245835-021 تماس بگیرید .

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...