تزئین جشن تولد

تزئین جشن تولد

جشن تولد یکی از دوست داشتنی ترین و منحصر به فرد ترین اتفاقی است که در طول هر سال برای عزیزانمان تکرار می شود و جزئیاتی دارد که توجه به آن ها می تواند تولد عزیزانمان را خاطره انگیز تر از قبل نماید، با چیدانه همراه باشید تا با هم این جزییات منحصر به فرد را مرور کنیم.

بادکنک ها جزو معدود اشیائی هستند که بزرگ و کوچک نمی شناسند و به نوعی همه دوست دارند با آن ها بازی کنند. کوچکترها بیشتر سرگرم بالا پایین انداختن بادکنک ها می شوند و بزرگ تر ها مشغول باد کردن بادکنک ها و بادکنک آرایی هستند . شیرینی طراحی دکور یک مراسم جشن اعم از جشن عقد و عروسی و یا جشن تولد، از شیرینی خود مراسم کمتر نیست. بادکنک آرایی علاوه بر زیبایی وجذابیت هزینه کم تری نیز مصرف می شود.

چیدمان زیبا و کاربردی در مهمانی ها در برگزاری بهتر و ایجاد فضای شاد بسیار اثرگذار بوده و زیبایی فضای داخلی و یا محیط بیرونی منزل را دو چندان می کند و از طرف دیگر نشان دهنده خلاقیت و سلیقه میزبان و همینطور احترام به میهمانان محسوب می شود با به کارگیری بادکنک ها و اقلام ارزان قیمت نیز می توان فضای خانه را به زیبایی و در خور حضور مهمانان چیدمان نمود.

پذیرایی تولد

برای غذا و پذیرایی در جشن تولد نیز می توانید یک برچسب به طرح تمی که انتخاب کرده اید روی همه ی میوه ها، شیرینی ها، لیوان های نوشیدنی، انتهای قاشق یا چنگال ها و کناره های بشقاب و هر جای دیگری که به نظرتان جالب می آید بچسبانید این کار هم می توانید با خلاقیت خودتان انجام دهید هم به صورت آماده می توانید تهیه کنید.

هیچ جشن تولدی بدون کیک تولد معنایی ندارد. ترجیحاً کیک تولد را برای تزیین و تم تولد و هم از شمع ها از ست استفاده کنید یا از ترکیب رنگ هایی که کنار هم جلوه زیبایی دارد استفاده کنید. برای کودکان معمولا از تم شخصیت های کارتونی که برایشان جالب باشد استفاده میکنند مخصوصا کیک تولد که کودکان علاقه زیادی به کیک خامه ای نشان می دهند.

تزئین جشن تولد

سوپرایز تولد

سورپرایز پارتی با گذشت زمان بسیار مد شده است و برای برنامه ها و مناسبت های مختلف از آن می توان استفاده کرد.

برای سوپرایز کردن فرد دلخواهتان کافیست اولا مطمئن باشید که مهمان هایی که دعوت کرده اید متوجه این شده باشند که این جشن یک سورپرایز است و باید تا آخرین لحظه این موضوع را به فردی که تولدش است نگویند. ساعت ورود مهمان هایتان را کاملا برایشان مشخص کنید و بهشان توضیح بدهید که دوست دارید در ساعت دقیق ، مهمان هایتان بیایند تا بتوانید صاحب مهمانی را شوکه کنید و دوست دارید همه مهمان هایتان در یک ساعت وارد بشوند . برای اینکارهایتان از چند تا از دوستانتان بخواهید که در این کار و برنامه ریزی آن به صورت افتخاری کمکتان کنند.

لذت ببرید و شاد باشید.

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...