یکی از رسوم های مهم و پر طرف دار درجهان گرفتن جشن تولد است که هر ساله مصادف با روز تولد هر آدم ، دوستان و نزدیکانش این روز را جشن می گیرند . این کار باعث می شود که جمعی دوستانه و دورهمی به وجود بیاید و خاطره ای خوشی بسازد اما کار ها و نکته های زیادی هست که شما می توانید در جشن هایتان انجام دهید تا بهترین جشن را بگیرید .

در چه جایی جشن تولد گرفته شود ؟

معمولا مکان جشن به مقدار هزینه که هر فرد برای جشن می خواهد انجام دهد و تعداد مهمان ها بستگی دارد . عمدا مردم جشن تولد را در منزل می گیرند و عده ای هم در تالار ها و باغ ها جشن می گیرند . البته لازم بذکر است که هنگامی که در خانه جشن تولد می گیرید باید رعایت حال همسایگان را کنید و آن ها هم شریک جشن خود قرار بدید و برایشان تکه ای کیک ببرید !

چه روزی جشن تولد بگیریم ؟

معمولا جشن تولد را یک روز قبل از تاریخ تولد هر فرد می گیرند که باز این هم بستگی به خود طرف دارد . اصولا مردم به این فکر می کنند که چون دوستان و نزدیکانشان به دلایل مختلف در روز های اول هفته و وسط هفته برایشان کار پیش می آید و … به همین دلیل جشن خود را آخر هفته برگزار می کنند . عده زیادی از مردم جشن های خودشان را در هنگام شب می گیرند .

چه لباسی برای جشن تولد بپوشیم ؟

یکی از اصلی ترین موضوع هایی که در جشن ها مطرح است لباس جشن تولد است که بستگی به طرفی دارد که شما را به جشن دعوت می کند . اکثر جشن ها تم های خاص خودشان را دارند برای مثال کسی که شما را به جشن خود دعوت می کنند از قبل به شما می گوید که تم جشن سفید مشکی است ! یا تم های دیگری که این روزا در بین عموم رایج است . عده ای هم بدون تم جشن می گیرند که شما در این مراسم ها باید لباسی بپوشید که توی آن راحت باشید و اگر لباستان کثیف شد که 100% اتفاق می افتد ناراحت نشد !

کادو تولد چی بگیریم ؟

کادو تولد در اولین مرحله به این بستگی دارد که شما چه مقدار می خواهید هزینه کنید و به این هم بستگی دارد که شما می خواهید چیزی را به عنوان کادو بدهید یا پول نقد بدین یا … !! و توصیه می شود که اصلا پول نقد ندهید بجا آن از کارت هدیه استفاده کنید چون این کار باعث می شود طرف مقابل از این با خبر شود که شما برای جشن آماده بودید . در مرحله بعدی شما باید با توجه به سن و جنسیت طرف کادو تهیه کنید ! اینطور نباشد که یک عروسک خرس برای پسر 20 ساله بگیرید !

چه چیزایی برای تزئینات تولد نیاز داریم ؟

باز این مورد هم بستگی به تم تولد شما دارد ، در اکثر تولد ها از ریسه ها تولد ، بادکنک های فویلی عداد برای نشان دادن سن تولد شخص یا سال تاسیس یا … ، بادکنک فویلی حرف برای نشان دادن اسم شخصی که برایش تولد گرفته می شود ، انواع لوازم های بلک لایت که بستگی به تم تولد شما دارد و … اما به خاطر داشته باشید که همیشه در تزئینات جشن خودتان از لوازم کم اما خاص استفاده کنید .

چه جوری خاطره سازی کنیم ؟

شما باید از قبل برای این روز آماده باشید که طرف مقابل را غافلگیر و سورپرایز کنید ! شما می توانید برای جشن تولدتون از عکاس و فیلمبردار استفاده کنید که از این شب قطعا به یاد ماندنی عکس ها و فیلم هایی را برای مرور خاطرات خود داشته باشید ! سعی کنید ناراحتی های خودتان را کنار بزارید و دوست و دشمن را به تولدتان دعوت کنید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

جستجو در سایت

دسته بندی ها

درحال بارگذاری ...